نام فروشگاه آنلاین شما یک کار آسانی است

هنگامی که شما متوجه شدید که چگونه یک فروشگاه آنلاین را شروع کنید، وقت آن است که یک نام دامنه برای آن کسب کنید. بر خلاف باور عمومی، پیدا کردن یک نام قابل اعتماد و قابل توجه برای فروشگاه آنلاین شما در واقع بسیار ساده است. در حالت ایده آل، باید نام دامنه یک کلمه ای را که آسان است به یاد بیاورید، به راحتی تایپ کنید، و یکی از آن ها که به آن یک حلقه خوب است نگاه کنید. در حال حاضر در حالی که این ممکن است به نظر می رسد کمی روی حیله و تزویر، این نیست. این نام ژنراتور نام دامنه طراحی شده است تا نام کوتاه و قطعی را در دامنه .store ارائه دهد.


1

تصمیم بگیرید که میخواهید فروش کنید. اگر می خواهید یک

فروشگاه اینترنتی را شروع کنید، احتمالا یک ایده برای فروش عالی دارید. به خاطر داشته باشید که چیزهای خاصی به فروش آنلاین خوب کمک می کنند، در حالی که موارد دیگر ممکن است برای فروش در زمان های غیرممکن به نظر آید. در هر صورت، شما باید به شدت به ارزش محصول خود اعتقاد داشته باشید - در غیر این صورت، ارتباط با مشتریان سخت خواهد بود. در اینجا چند سوال مطرح می شود:

آیا محصول فیزیکی است که باید حمل شود یا محصول دیجیتالی است که می تواند از طریق اینترنت ارسال شود؟

آیا می خواهید یک موجودی (بیش از یک) از هر محصول داشته باشید یا یک نوع از نوع (مثلا آثار هنری، آیتم های پرنعمت) باشد؟

آیا میخواهید طیف گسترده ای از محصولات را به فروش برسانید یا قصد دارید تخصص خود را مانند فروش تی شرت یا کتاب بپردازید؟

آیا خودتان محصول خود را ایجاد می کنید؟ اگر چنین باشد، اطمینان حاصل کنید که بتوانید با تقاضا هماهنگ باشید. یک رابطه با یک منبع مطمئن ایجاد کنید

اگر شما قصد ندارید محصول خودتان را تولید کنید، به تولید کننده خوبی نیاز خواهید داشت. تحقیق از شرکت های مختلف برای پیدا کردن یکی که برای ایده کسب و کار شما کار می کند.

تصمیم بگیرید که چگونه محصول شما حمل می شود ایجاد یک برنامه برای حمل محصول از خانه خود را به طور موثر، و یا ساخت یک برنامه ذخیره سازی و حمل و نقل با یک انبار. اگر محصول توسط یک شخص ثالث تولید می شود، می توانید به drop-shipping نیز نگاه کنید.

شما در رابطه با محصول یا خدمات خود به طور دقیق درگیر خواهید شد. به منظور به طور موثر گسترش کلمه و بازار فروشگاه خود، شما نیاز به برقراری ارتباط با مردم از این صنعت. اطمینان حاصل کنید که محصول چیزی است که شما می توانید برای حمل و نقل طولانی پشت سر بگذارید.


2

پیدا کردن یک زمینه ی مشخص و خاص برای فروش: دانستن اینکه محصولی که میخواهید به آن بفروشید، تنها بخشی از ایجاد یک

فروشگاه آنلاین موفق است. شما نیاز دارید که خدمات خود را از سایر سرویس های مشابه دیگر که مردم می توانند انتخاب کنید، هر دو شخصی یا آنلاین را تشخیص دهید. چرا یک مشتری باید جوراب های دستی خود را خریداری کند تا 100 فروشگاه دیگر آنلاین را انتخاب کنند؟

اندازه مسابقه فقط به فروش یک خط محصول خاص بروید تا زمانی که در وب سایت هایی که با آن رقابت می کنید نگاه کنید. بازار اصلی آنلاین شما قصد دارید برای تبلیغ محصولات خود را در نظر بگیرید؛ و بررسی رقابت در آن پورتال ها.

چیزی را واقعا اصلی ارائه دهید. اگر شما در حال فروش صنایع دستی و یا آثار هنری هستید، اصالت کار شما ممکن است خودتان باشد که قرعه کشی است که محصول شما را از هم جدا می کند. سعی کنید تعادل بین چیزی که بسیار ابتدایی است و همچنین تجدیدنظر کلی داشته باشید.

تخصص خود را ارائه دهید شاید کیفیتی که شرکت شما را از بقیه جدا میکند تخصص شما در نوع محصولی است که شما در حال فروش آن هستید. شاید شما یک طرفدار بیس بال قبلا یک خط از دستکش های بیس بال را به فروش برسانید. بخشی از بسته ی خود را در مورد علاقه ی خود و دانش تخصصی تجربه کنید.

یک فرآیند خرید دوستانه ارائه دهید. حتی اگر محصول شما بسیار شبیه به چیزهای دیگر برای فروش آنلاین باشد، می توانید

بازار آنلاین خود را به صورت جداگانه تنظیم کنید، لذت خرید و لذت خرید را آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما آسان است برای حرکت و سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن. پاسخگو بودن و ارائه خدمات به مشتریان بزرگ که در آن دیگران انجام نیست.


3

آب را با فروش اقلام خود در مقیاس کوچک آزمایش کنید. در دنیای واقعی، عاقلانه است که سعی کنید محصولات خود را از طریق دیگر راههای کم اهمیت (حمل و نقل، بازارهای کثیف، نمایشگاههای صنایع دستی و غیره) قبل از تحویل گرفتن و شروع یک فروشگاه کامل شروع کنید. همان درست برای فروش آنلاین است. سعی کنید موارد خود را به صورت جداگانه در eBay، Craigslist، Half.com و غیره به فروش برسانید. در اینجا چیزی است که میخواهید به دنبال آن باشید:

چه کسی محصول شما را خریداری می کند؟ اگر به یک نظرسنجی کوتاه پاسخ دهید، یک کوپن تخفیف یا هدیه رایگان ارائه دهید. پیدا کردن که در آن دیگر آنها آنلاین را خریداری می کنند.

چقدر مایل به پرداخت هستند؟ آزمایش با قیمت های مختلف

رضایت مشتری چگونه است؟ این زمان خوبی برای آزمایش چگونگی به دست آوردن محصول خود به مشتری می باشد. آیا شما از بسته بندی خوب استفاده می کنید؟ آیا روش حمل و نقل قابل اعتماد است؟ آیا آنها با محصول خود راضی هستند؟ آیا شما آن را خوب توصیف کردید؟


4

یک طرح تجاری بسازید قبل از اینکه مراحل باز کردن فروشگاه آنلاین خود را آغاز کنید، وقت خود را برای طراحی یک طرح کسب و کار دقیق آماده کنید، صرف نظر از اینکه آیا شما در حال سرمایه گذاری خارجی هستید یا نه. این به شما کمک خواهد کرد که قدم هایی را که لازم دارید برای موفقیت کسب و کارتان برنامه ریزی کنید، برنامه ریزی کنید. هزینه عملیات خود را تعیین کنید و یک استراتژی بازاریابی را طراحی کنید. شما می خواهید این عوامل را در نظر بگیرید:

هزینه های تولید، اینکه آیا خود محصول خود را ایجاد می کنید یا با تولید کننده قرارداد می کنید.

هزینه حمل و نقل

مالیات.

دستمزد کارمند، در صورت وم.

هزینه ها برای رزرو نام دامنه و سرویس میزبانی وب.


5

کسب و کار خود را با توجه به قوانین ایالتی خود ثبت کنید. هنگامی که شما آمادگی خود را برای رسیدن به امور رسمی دارید، باید نام تجاری را ثبت کنید و پرونده های قانونی و مالیاتی لازم برای ثبت نام کسب و کار خود را پر کنید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها